Onze eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Natasha & Ward - WaarBenJij.nu Onze eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Natasha & Ward - WaarBenJij.nu

Onze eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Natasha & Ward

05 Mei 2015 | Australië, Sydney

Daar zitten we dan in Australië!

De vliegreis is allemaal goed voorlopen en heeft ook niet lang geduurt naar ons gevoel. De tijd vloog voorbij! De skibo kaarten zijn al helemaal ingespeeld! :)

ons avontuur kan beginnen....

Aangekomen in sydney, het voelt als thuiskomen! Het regent hier pijpenstelen. Daar hebben we maar een biertje op gedronken.

we zitten op dit moment nog steeds in het hostel op de hoop zo snel mogenlijk te kunnen vertrekken hier. De kosten lopen namelijk aardig op!

Onze auto hebben we al wel kunnen bemachtigen en dachten YES nu kan onze reis beginnen!! maar jammer genoeg niet...
toen we een apk keuring bij de garage lieten doen bleek de auto eigenlijk best wel wat mankementen te hebben. Shit daar gaat ons spaar geld! We moeten tot vrijdag wachten tot de auto is gemaakt en dan nog de verzekering en regestratie kopen voor de auto en dat is nogal prijzig hier.

Maar gelukkig is inmiddels de zon wel weer gaan schijnen! en de komende dagen blijft het zo!! Daar gaan we lekker van genieten tot de auto klaar is. :)

Foto's volgen snel!
xxxxxx

• 05 Mei 2015 - 10:48

Riet:

Fijn die goede reis alleen jammer van die auto al een bult geld kwijt voor je iets gezien en gedaan hebt.Maar geniet van de zon en ben benieuwd naar de foto~s Gr

• 05 Mei 2015 - 11:40

Michelle:

Hey lief broertje & Natas,

Balen van de auto, maar gelukkig komt het mooie weer eraan! Kunnen jullie daar lekker van gaan genieten :D Sydney moet een waanzinnig mooie stad zijn, er zijn vervelendere plekken waar je opgehouden kunt worden... Enjoy lieverds!

X

• 05 Mei 2015 - 13:02

Manon:

Kus vanuit Nederland en genieten daar he! Gaat jullie vast lukken. Jammer van alle pech maar komt vast goed

• 05 Mei 2015 - 20:13

Debora:

Fijn dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. Nu kan het grote avontuur beginnen. Lekker gaan genieten. Alles komt goed he luitjes

• 06 Mei 2015 - 10:33

Angelica:

Lieverds, het zit jullie niet mee, maar na iets vervelend komt altijd iets moois.
    Geniet van het mooie weer en de stad.
    Ik zag van lotte al foto's met de blanke straat en het biertje. Dus jullie zitten wel goed daar.
    Geniet ervan ❤

• 06 Mei 2015 - 14:35

Pa:

Je moet maar zo denken: een goed onderhouden wagen brengt aan het einde van de rit zijn geld wel weer op. Een beetje handig verkopen................Hopen maar dat je vrijdag richting het noorden kunt. Een dikke 4000 km naar Darwin? En dan een leuke start met het eerste werk, dan is het zo vergeten.

• 06 Mei 2015 - 21:54

Riavaneldijk:

lieve ward en natasha leuk om zo wat van jullie te horen
    jammer dat je pech hebt met de wagen maar fijn dat het weer goed is
    geniet er van en een dikke knuffel van opa en oma xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 19 Mei 2015 - 11:21

Riavaneldijk:

lieverds hoe is het hebben jullie al werk gevonden? ik hoop van wel is altijd fijn als je wat geld verdiend
    waar je dan leuke dingen mee kunt doen is het intussen weer mooi weer?nu geniet van alles en van opa en mij hele dikke knuffelsxxxxxxxx