on the road!! - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van Natasha & Ward - WaarBenJij.nu on the road!! - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van Natasha & Ward - WaarBenJij.nu

on the road!!

Blijf op de hoogte en volg Natasha & Ward

14 Mei 2015 | Australië, Frasereiland

we zijn van start gegaan met onze mooie road trip!

Onze auto is helemaal goed gekeurd, papieren en regestratie is geregeld voor een jaar! nadat we alle camping spulletjes bij elkaar hadden verzameld zijn we op pad gegaan. Spannend!!

we hebben nu al ongeveer 1300 km gereden, van het ene mooie plekje naar de andere. :) We van sydney in noordelijke richting vertrokken naar Coffs Harbour. hier hebben we op een camping overnacht langs de snelweg, waar we voor $5,00 gezellig hebben gegeten met lokale mensen en genoten van een drankje, gitaar en zang bij het kampvuur. De volgende morgen zijn we door gereden naar Byron Bay.

in Byron Bay hebben we lekker genoten van de zon op een mooi stukje strand. de temperatuur word elke dag beter hoe verder we naar t noorden rijden hoe warmer de dagen en nachten worden.
Een klein stukje land in waarts vanaf Byron Bay ligt het beruchte hippie dorpje Nimbin. dit konden wij natuurlijk ook niet aan ons voorbij laten gaan! het dorpje zelf stelt eigenlijk niks voor, het is maar 1 straatje lang. toch de mensen leven echt zo relaxt en maken zich vooral niet te druk. leuk om mee maken! wiet en hash werd ook op elke hoek aan ons aangeboden.

Via een mooi stukje binnenland van Australië zijn we doorgereden naar Hervey Bay. hier slapen we nu al een paar dagen op een super camping recht aan de zee. We zijn naar Fraser Island geweest, dit is een van de grootste zandeilanden van de wereld.
Hier zouden we even een lekker stukje offroad gaan rijden en 2 nachten verblijven op een camping op het eiland. die hebben we helaas niet bereikt. De auto heeft het halverwege de trip begeven en staat weer bij de garage.
We genieten nu maar lekker van het weer aan t strand en kunnen morgen onze weg weer vervolgen richting Airlie Beach, Whitsunday Island.

• 14 Mei 2015 - 04:37

Bram :

Super dat jullie nu naar t wachten. Op de auto de eerste grote trip hebben kunnen ervaren! Hoop voor jullie dat dit het laatste bezoekje wordt aan een garage! Geniet ze!!!

• 14 Mei 2015 - 10:58

Marloes:

Mooi om te lezen dat jullie je eigen goed vermaken. Wel balen van de auto! En wat een goed weer is het daar! Mooie foto's! Geniet ervan! :)

• 15 Mei 2015 - 08:39

Bram En Lotte:

Hey Lieverds!!

Jammer van de auto, maar kijk eens waar jullie allemaal al zijn geweest en hebben meegemaakt!!
    Het is fijn om te zien dat jullie ook lekker kunnen genieten en dat het goed gaat.
    Hele mooie foto's !!we beginnen al goed jaloezie te worden ;)

Veel plezier dikke kus Bram en Lotte

• 15 Mei 2015 - 18:58

Riavaneldijk:

lieve schatten leuk om wat van jullie te horen en dat het zo leuk was
    jammer van de auto hoop dat het nu goedgemaakt wordt nu nog veel reisgenot
    en tot schrijfs knuffels van opa en omaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx